Back to school! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu Back to school! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

Back to school!

Door: daniquesegijn

Blijf op de hoogte en volg Danique

11 Februari 2012 | Verenigde Staten, Morristown

Hoi allemaal,

De laatste keer dat ik wat had geschreven was met oud en nieuw dus het werd wel weer is tijd om een update te geven! Net als Nederland hebben wij ook een hele gekke winter. Het is Januari en normaal gesproken ligt hier voor 2 maanden sneeuw.. Maar dat is helaas nog niet gebeurd!

Op zich is er nog niet heel veel gebeurd het weer is prachtig het lijkt wel lente. Maar het gekke is dat de ene dag schijnt de zon en is het lekker weer en de andere dag is het in de – en is het ijskoud. Het zelfde was een paar weekende terug. De ene dag was het warm en thuis vroegen ze wat doe je morgen ik vertelde ik heb geen plannen ze zeiden waarschijnlijk moet je thuis blijven want het gaat sneeuwen. Raar idee. Dus vrijdag avond zijn we uit gegaan en op de weg naar huis.. Ja hoor het begon te sneeuwen. Dus ik wist al morgen ochtend zal er sneeuw liggen. De dag erna was er inderdaad sneeuw! Ik ben naar een vriendin gegaan en heb snowangels gemaakt! En van de berg af gesleed! Was super gaaf om een keer te doen!

De sneeuw verdween al weer na 1 dag de zon kwam weer en weg was de sneeuw! Net zoals normaal in Nederland. Wel jammer want ik had het wel naar me zin in de sneeuw spelen.. Maarja het was ook wel koud.

24 Januari ben ik weer begonnen met school. Ik ga 3 ochtende naar school ik volg engels als tweede taal dus grammatica en praten, gesprekjes duscussies en we doen spelletjes. Het is heel leerzaam en een leuke les. Ik moet een maand naar school dus dat is te doen. Daarna heb ik al mijn credits en ben ik klaar voor dit jaar!

29 Januari ben ik naar een NBA game geweest. We zaten bijna vooraan. Was echt super gaaf om mee te maken. Het waren de Nets tegen Toronto. OP het begin stonden er spelers en kon je handtekeningen vragen. Ik had bijna een handtekening maar 1 speler was bij de jongen naast me en liep daarna weg :( helaas! Maar voor mij maakte het niet veel uit want ik kende hem toch niet.. haha De wedstrijd was leuk om mee te maken. Suikerspinnen en hotdogs echt op z'n amerikaans!! Dit ga ik zeker vaker doen.

5 Februari Was het de Super Bowl. De finale van Amerikaans football!! En de New York Giants stonden erin!! Dus wij zijn naar de bar gegaan om het te kijken! Halverwege de wedstrijd zijn we bij een huisparty verder gaan kijken! Was super gezellig en we hebben gewonnen!!! Groot feest natuurlijk!!

Vorige week heb ik geboekt om in April een week naar Miami te gaan ! Ik ga met 2 vriendinnen. We willen van alles doen in florida zo gaan we naar key west, Orlando en misschien Disney en zwemmen met dolfijnen! Ik kan niet wachten om even lekker naar de zon te gaan en weer wat nieuws te zien!

Dit weekend moeten we weer afscheid nemen van vriendinnen die terug gaan. Ze blijven komen en gaan dat is soms wel vervelend. Maar we gaan er een leuk weekend van maken! Vanavond uit in New York City! Als ik het goed heb gaan we naar de New York fashionweek afterparty waar allemaal bekende mensen zijn. Maar eerst zien dan geloven! Ik zal het laten weten als ik een bekend iemand heb gespot! Haha Vandaag ook met iedereen gskyped op dion verjaardag wat ik er leuk vond! Vond het leuk om iedereen even gesproken te hebben!!

Ojaa Ik ben er deze week alweer een half jaar hier!!! Tijd vliegt en heb het nog steeds naar mijn zin! Volgende maand moet ik gaan beslissen of ik langer blijf of niet. Dat word een maand hard nadenken en kijken wat ik wil gaan doen! Ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs Danique

  • 12 Februari 2012 - 08:12

    Monique:

    Nou wij zitten nu al een tijdje in de sneeuw en de kou. het lijkt wel de omgekeerde wereld :-)

  • 12 Februari 2012 - 10:38

    Oma En Opa Segijn:

    Dag lieverd, wat is dit weer een leuk verslag en wat maak jij toch een leuke dingen mee. Ja, jammer dat je zo nu en dan afscheid moet nemen van vriendinnen die weer naar huis gaan.
    Gelukkig komen er steeds nieuwe au-pairs en aangezien jij wel gauw vriendinnen maakt, zit het wel goed.
    Wij vonden het leuk om met je gesproken te hebben, gisteren, op de verjaardag van Dion. Veel liefs van oma en opa Segijn. Geniet maar.xxxxx

  • 12 Februari 2012 - 16:12

    Claire:

    Klinkt weer goed hoor!!!
    Al die dingen die je mee maakt.. en ook echt Amerikaans. Dat is het leuke denk ik als je in een gezin zit en echt in het 'leven' van daar zit.
    Nog veel plezier verder!!
    XOXO

  • 05 Maart 2012 - 21:47

    Emma Van Os:

    Hoi Danique,

    Ik ben Emma en ga 21 mei naar Randolph om daar als au pair te gaan werken. Ik hoorde van Jennifer dat je vlakbij woont! Lijkt me leuk om je te leren kennen. Groetjes, Emma

  • 08 Maart 2012 - 10:50

    Antoinette:

    hoi Danique, eindelijk een reactie van mij. Wat maak je een hoop mee en maak je er leuke verslagen van.
    Blijf je wel in het Hollands schrijven?
    groetjes ook van Rinus natuurlijk!

  • 20 Maart 2012 - 10:50

    Astrid:

    Hoi Danique,

    Nu pas tijd gemaakt om eens wat reisverhalen van je te lezen. Wat een fantastische ervaringen maak jij allemaal mee zo aan de overkant van de grote oceaan.
    En heb je al besloten wat je doet? Blijf je langer weg of kom je deze zomer terug naar ons koude kikkerlandje?
    Geniet ervan,
    groetjes uit Amersfoort,
    Astrid & Co.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Morristown

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 37172

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: