Lente!! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu Lente!! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

Lente!!

Door: daniquesegijn

Blijf op de hoogte en volg Danique

23 Maart 2012 | Verenigde Staten, Morristown

Lieve vrienden en familie,

Het is alweer een tijd geleden dat ik wat gescheven heb. Ik kreeg al wat vragen wanneer ik weer wat ging posten dus bijdeze! Met mij gaat alles goed hier nog steeds naar me zin. Helaas de afgelopen dagen ben ik ziek geweest zaterdag werd ik wakker zonder stem en dat bleef tot eergisteren! Ik heb 2 dagen koorts gehad maar dat is gelukkig gezakt hopelijk gaat het snel beter!

Verder gaat alles goed hier! Nog steeds super lieve vriendinnetjes zonder hun zou ik het nooit zo lang volhouden. Paar weken terug heb ik een email gehad of ik wil verlengen. Ik ben druk aan het denken ik wil heel graag ervaring in een amerikaans gezin dus misschien wel maar mis home ook heel erg! Moeilijke beslissing.. Ik moet wachten tot ik de echte brief krijg en dan laat ik het natuurlijk weten!!

Verder het weer is nog steeds super raar het is nu al lente.. de bloemen komen uit en het is al 25 graden buiten.. Wat veelste vroeg voor het jaar is maar ik mag natuurlijk niet klagen! Daarom hadden ik met vriendinnen en de kids een picknick gedaan was super leuk met allemaal eten de kinderen lekker spelen! Was perfect!!

Ik heb niet echt veel meegemaakt gewoon de normale dingen.. Vorg weekend was het ST.Patricksday helaas was ik ziek maar gelukkig voor mij hadden we het weekend ervoor early st. Patricksday dus heb ik mijn feest toch gehad! Er was overdag een Parade dus ik heb mijn feestje ook gehad!

Ook heb ik hier een heel drama gehad bij de tandarts.. Gelukkig ben ik vandaag voor het laatst geholpen en hoop ik dat het zo blijft.. Alle het zoete eten hier is niet echt goed duss..

Volgende week ga ik naar Miami! Ik ga samen met 3 vriendinnen eerste dagen naar Miami en een trip naar Key-west en zwemmen met dolphins en dan gaan we de laatste 2 dagen naar disneyland!! Kan dus niet wachten om even weg te gaan!! Even lekker eruit en ontspannen!!

Als ik terug ben zou ik jullie weer helemaal op de hoogte houden wat er is gebeurd!!

Liefs

  • 24 Maart 2012 - 08:06

    Opa En Oma Segijn:

    Je hebt wel pech Danique, eerst de tandarts en dan weer ziek. Het houd maar niet op. Maar gelukkig ga je binnenkort weer wat leuks doen he? Spannend om met dolfijnen te zwemmen. Wij zijn benieuwd naar je verhalen. Geniet ervan. Liefs van Opa en Oma

  • 24 Maart 2012 - 19:35

    Wil:

    Hoi lieve Danique,
    Het het heel druk met de balletschool, maar lees je verslagen ontzettend graag. Nu maar eens even weer een keertje reageren. Leuk om jullie zo in het groen te zien( St. Patricksday) en fijn dat je zo geniet!! En wat lijkt het me heerlijk om met dolfijnen te zwemmen! Heerlijk genieten in Disneyland!!! En niet zo lang meer wachten met schrijven hoor!! liefs en geniet er lekker van! Wil

  • 24 Maart 2012 - 19:35

    Wil:

    Hoi lieve Danique,
    Het het heel druk met de balletschool, maar lees je verslagen ontzettend graag. Nu maar eens even weer een keertje reageren. Leuk om jullie zo in het groen te zien( St. Patricksday) en fijn dat je zo geniet!! En wat lijkt het me heerlijk om met dolfijnen te zwemmen! Heerlijk genieten in Disneyland!!! En niet zo lang meer wachten met schrijven hoor!! liefs en geniet er lekker van! Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Morristown

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 37168

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: