10 months in the usa! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu 10 months in the usa! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

10 months in the usa!

Door: daniquesegijn

Blijf op de hoogte en volg Danique

08 Juni 2012 | Verenigde Staten, Morristown

Wat vliegt de tijd voorbij! Ik ben alweer 10 maanden hier! En nog steeds naar me zin!
In 3 weken komt claire alweer kan niet wachten om haar weer te zien!! De laatste werkweekjes gaan beginnen! Hugo is sinds vorige week van school dus die heb ik gezellig de hele dag thuis! Veel playdates en speeltuinen! Julie heeft haar laatste schoolweek volgende week! En dan begint de zomer! Ik heb julie een lijst laten maken met wat zij nog in Amerika wilt doen voordat ze naar zwitserland verhuisd en dat gaan we allemaal doen! Dus er komt een leuke zomervakantie aan!!

Verder wat is er allemaal gebeurd de afgelopen tijd... Het huis staat te koop en daarom moet ik extra goed me kamer opruimen.. hmm lastig voor z'n slodervos maar komt goed.. Over vos gesproken wij hebben een nieuw huisdier! Meneer de vos komt af en toe hoi zeggen bij het raam! Erg gezellig de eerste keer dat ik heb zag kreeg ik een hartverzakking ik was heerlijk in de zon een boekje aan het lezen toen ik in mijn ooghoek iets voorbij zag kruipen ik wist toch zeker dat hugo geen oranje/rood aanhad.. en toen ik op keek schok ik en hij rende er vandoor ik had hem kunnen aanraken zo dicht bij zat hij! We denken dat hij ziek is omdat vossen nooit zo dicht bij mensen komen.. zielig hoor! Maar we moeten hem blijven weg jaggen voordat hij iets bij de kinderen doet.

Afgelopen weekend ben ik naar NYC geweest de 100ste keer nouja zo ongeveer:P haha wij liepen letterlijk recht in een film.. terwijl wij dachten dat we erom heen liepen en zaten te kijken liepen we dwars door de set! Hahah wij staan kijken en natuurlijk als een echte toerist fotos en video maken wat eigenlijk niet mocht... oepss... was dus ook is leuk om mee te maken ook die dag kwamen we terecht op een markt erg leuk! Voor heel goedkoop een rugtas gekocht voor mijn reis! Altijd leuk!
Was weer een super dag!

Verder zijn het de gewoonste dingen.. maandag heeft julie een toneelstuk van school! Kijk er naar uit! Ik ben vooral aan het genieten van de laatste weekjes met de kids en mijn vrienden! Voorje het weet ga ik op reis! Ik ben nog altijd heel blij hier en ben heel dankbaar voor alle leuke dingen die ik doe! Nog even dan is claire hier en dan daarna begint mijn grote reis avontuur!! Kan niet wachten.. nar het reizen kom ik 1 week terug in nj om afscheid van mijn vrienden te nemen:( dat word lastig:( en natuurlijk over 5 weken ben ik jarig!! Ook om naar uit te kijken!! Kortom er komt weer een leuke maar ook verdrietige tijd tegemoet!

Maar vanavond weer lekker stappen!! En mogen luchen met vriendinnetjes!! En zondag NYC!

Ik spreek jullie snel!!
Liefss

  • 09 Juni 2012 - 06:38

    Mam:

    Hey Danique, ik denk dat we ons huis ook te koop zetten ;-)..... Geniet nog lekker van je laatste weekjes.

  • 09 Juni 2012 - 06:50

    Oma En Opa Segijn:

    Hoi Damique,
    Dat was een hele belevenis he, met die vos. Ik geloof dat ik hard zou wegrennen. Ik ben niet zo'n held. Je verhaal was weer leuk, zo beleven wij het ook een beetje mee. Deze tijd vergeet je nooit meer. Je zal de kinderen wel even gaan missen, denk ik, en zij jou ook. Jammer aan de ene kant dat er een eind aan komt. Maar ik denk dat je nog wel meer leuke dingen gaat doen. Tot horens maar weer.
    Veel liefs van Opa en Oma Segijn. xx

  • 09 Juni 2012 - 07:38

    Claire:

    Ik heb er ook zin in!!!!
    Tot snel :)

    XOXO

  • 09 Juni 2012 - 07:57

    Oma De Vreede:

    Dag Danique
    Je heb weer "n mooi verslag.Geniet maar van de laatste maanden. .We kijken er wel naar uit om je weer te zien.
    Veel liefs van Opa en Oma xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Morristown

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 37172

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: