9 Months in the USA! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu 9 Months in the USA! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

9 Months in the USA!

Door: daniquesegijn

Blijf op de hoogte en volg Danique

08 Mei 2012 | Verenigde Staten, Morristown

Wat vliegt de tijd voorbij! Ik ben alweer 9 maanden in Amerika!! En ik heb het nog steeds naar me zin!! Ik heb ook besloten naar huis te komen!! Dus ik ben weer in het land in september! Ik ga in Julie een reis doen van 6 weken lang 26 staten! Word een lange reis maar heb er echt super veel zin in!! Na die reis ben ik dan nog een weekje in New Jersey met mijn vriendinnetjes waar ik ook zal slapen! En dan ga ik alweer naar huis!

Maar goed ik ben hier nog en er is natuurlijk weer van alles gebeurd!! mam, pap en dion zijn hier geweest vorige week!!!! Wat was dat leuk om ze weer na 9 maanden te zien!! Het eerste weekend heb ik ze mijn omgeving laten zien! En natuurlijk geshopt!!!! Lekker Yoghurtland gegeten! Alles wat ik normaal dus ook doe! Die zondag zijn we in NYC geweest we zijn naar het 9/11 memorial geweest wat ook voor mij de eerste keer was.. was toch wel heel indrukwekend. Vooral als je de namen leest en bij sommigen vrouwen stond er achter and her unborn child. Dan krijg ik toch wel kippenvel. Ook hebben we de brooklyn bridge gelopen! Was een mooie dag dus beter kon niet! Helaas moest ik ze daar achter laten want ik moest gewoon 3 dagen werken.

Maandag Koninginnendag!!!!! Ik wilde deze dag niet missen dus ik had me helemaal klaargemaakt! Oranje aan vlaggetjes op me wangen ik was er klaar voor.. Ik jullie wakker gemaakt en we zijn onder het ontbijten onze nagels gaan lakken.. Oranje natuurlijk! De kinderen waren er intussen ook klaar voor.. Op hugo school vroeg de lerares al waarom we zo gekleed waren dus ik verteld! Haha iedereen keek me gek aan de heledag! In de middag had Julie van de Nederlandse school schoolreisje we gingen naar een farm. Was wel heel leuk! In de avond had ik met mijn vriendinnetjes afgesproken om wat te gaan drinken voor koninginnendag!! Iedereen kwam oranje vond ik echt super leuk!! Zo had ik toch nog een beetje het gevoel van koninginnendag!! Lekker wijntjes gedronken.. was dus een top avond!!

Woensdag avond was ik weer naar NYC gegaan en hebben we bij een super leuk restaurantje gegeten! Stardust! Echt een aanrader daar zingen en dansen ze om te proberen in broadway te komen! Savonds nog op time square gelopen.. wat hoorde ik toch veel nederlanders raar voor mij maarja niet zo gek in de meivakantie!

Donderdadg zijn we met de trein naar Washington DC gegaan! We hadden een heel mooi hotel. De eerste dag zijn we naar het gebouw van het parlement gegaan.. en zagen we een buiten kerk dienst. We hebben toen lekker in een sportcafe wat gegeten. Vrijdag was het een prachtige dag dus wij liepen naar het witte huis en de oblisk en toen begon het toch te regenen en onweren natuurlijk stonden wij op een open veld dus waren we zeiknat! Maargoed de regen stopte en de zon kwam terug dus we waren zo droog! We hebben veel gezien! Savonds hebben we bij een heel leuk restaurantje gegeten waar de ober ons een gratis toetje gaf! Altijd leuk! En ze hadden een live bandje! Zaterdag hebben we de andere memorials gedaan en liepen terug naar het hotel toen we onderweg een festival zagen van cinco de mayo er waren kinderen die optraden en allemaal dingen te doen... en toen begon het weer te regenen! We zijn naar het hotel gegaan ik heb mijn spullen gepakt en toen moest ik weer afscheid nemen.. blijft rot om elke keer gedag te zeggen! Maar dit keer niet voor zo lang.. Lange terug reis gehad en savonds weer lekker uitgeweest!

Voor al dit ben ik nog een keer een dagje naar princeton university geweest met Sienna en Monique was echt super leuk! Verder is er niet veel gebeurd! Word allemaal zo normaal hier!

Ik zal jullie snel weer schrijven!!
Liefs Danique

  • 08 Mei 2012 - 12:50

    Claire:

    Hihi ik herken die verhalen van wat pap, mam en dion hebben verteld. Ik ben nu nog nieuwsgieriger om er zelf naar toe te gaan. Veel plezier en tot snel!!
    XOXO

  • 08 Mei 2012 - 12:50

    Claire:

    p.s. WOW vette reis (zie nu pas de foto ;) ).

  • 08 Mei 2012 - 13:35

    Fam. Segijn:

    Hallo Danique, wat een leuk verhaal was dit weer. Ik had de foto's al bekeken dus ik kon het mij helemaal voorstellen hoe het gegaan was. Tenminste in mijn fantasie. In het echt is het natuurlijk veel leuker. Fijn voor je dat Claire in juli weer naar je toe komt, heb je weer iets om naar uit te kijken. Geniet nog maar nu het nog kan tot september.
    Veel liefs van Opa en mij.
    xxxxxxxx

  • 08 Mei 2012 - 22:06

    Emma:

    Leuk verhaaltje weer! Heb vandaag een mail gehad van Kara dat ze me welkom heette en ga donderdag dan eindelijk een koffer kopen! Nog maar 13 dagen!! Zie je in ieder geval snel! Xo

  • 09 Mei 2012 - 10:53

    Therese:

    Heej Globetrottertje! Lang niet geschreven hier maar wel al je verslagen gezien.
    Wat een geweldige tijd heb jij toch :D
    Wat heerlijk dat je weer met je familie kon knuffelen en wat super dat je ook nog 6 weken gaat rondreizen eer je weer terug naar het aloude en vast weer snel vertrouwde kikkerlandje komt. Ik hoop dat je nog een paar fantastische laatste maanden mag beleven daar in het verre Amerika en daarna..snel terug naar huis en naar de Zumba :D Tot ziens en een knuf van TT :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Morristown

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 37177

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: