11 Months and finally see my sister! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu 11 Months and finally see my sister! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

11 Months and finally see my sister!

Door: daniquesegijn

Blijf op de hoogte en volg Danique

16 Juli 2012 | Verenigde Staten, Morristown

Hooii

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst iets heb geschreven.
Het zijn een beetje rare weken geweest de afgelopen tijd. Het begon dat de familie ging verhuizen naar Zwitserland. Er kwamen verhuizers om alles is te pakken was ee gedoe was dat. Het hele huis in dozen en ik nam de kinderen zo veel mogelijk weg zodat ze er niet bij waren want ook het speelgoed werd ingepakt. We hebben veel leuke dingen gedaan zoals, naar de zoo, zwemmen, playdates, het meer en de speeltuin! Was dus een leuke week. Ik moest mijn spullen al gepakt hebben voor dat de verhuizers kwamen anders zou het naar zwitserland gestuurd worden. Ik wist niet dat ik zo veel zooi had!! Geen idee hoe ik dat ooit naar huis ga brengen. Afscheid nemen was wel het moeilijkst. Ze hadden me mee uit eten genomen en ik heb ze cadeautjes gegeven. IK had voor de kinderen een puzzel met een foto collage van ons erop en voor het gezin een foto album van het hele jaar en dan voor de baby een rompertje. De dag zelf dat ik echt gedag moest zeggen was wel moeilijk. Natuurlijk kwamen er tranen bij. Gelukkig voor de kinderen waren ze aan het spelen in het water dus hadden ze er niet zo last van. Na heel veel dikke knuffels moest ik toch echt gaan.

Maar het leuke was dat mijn zus kwam!! Het was heerlijk weer elke dag boven de 30 graden en soms 37! Vrijdag kwam ze aan en heb ik haar gelijk mee genomen naar starbucks zodat ze me vriendinnetjes kon ontmoeten!

Zaterag: Gingen we naar een YANKEE game! Super gave ervaring. Met een hotdog in het stadium, Yankee pet op was super gaaf!! We zagen 2 homeruns en iemand heeft een aanzoek gedaan! Was echt super gaaf!! daarna zijn we nog even naar time square gegaan voor claire zodat ze een echte indruk van NYC kan hebben! OOK naturlijk de M&M store ingeweest! Was een super leuke dag!!

Zondag: Gingen we naar de outlet mall! En er was ook nog is een zomer sale!! Veel kortingen dus ook weer veelste veel gekocht we hebben 6,5 uur geshopt!! maar we hadden ook wel tassen vol!!!

Maandag: Gingen we weer naar NYC! We zijn op de empire state building geweest we waren er vroeg dus we hadden niet te veel toeristen daar boven dat was dus perfect! En daarna zijn we naar grand central gelopen mooi oud trein station onderweg kwamen we nog de public libary tegen en daar was een tentoonstelling over eten van vroeger! Op grand central kwam een vriendin van mij en die is mee gegaan. We zijn toen naar rockefeller centre geweest en toen terug gelopen naar de trein. We hadden als plan nog te gaan zwemmen omdat we optijd weg gingen maar omdat we niet wisten dat doordeweeks de trein anders reed hebben inplaats van 20 min ongeveer 2 uur erover gedaan om bij de auto te komen. Dus ik heb mijn vriendin thuis gebracht en claire en ik hebben lekker nog gezwommen! Wat een luxe zeg!

Dinsdag: Hadden we een rust dag niet echt wat gepland lekker zwemmen en laatste dingen kopen voor mijn trip.

Woensdag: 4th of July! Groot feest (dachten we) nagels gedaan shirt aan en er was gewoon niks te beleven dus ik heb mijn vriendinnen opgebeld en we zijn naar de delaware rivier gereden waar we heerlijk de heledag in het water hebben gezeten want er was een dam midden in het water! Heerlijk dus! Heetste dag van de week. Daarna zijn we naar pensalvenia gereden en hebben in een heel schattig dorpje gegeten!

Donderdag: Op naar Boston!!
We moesten vroeg de trein nemen.. Maar we hebben 1 ding geleerd laat mij nooit de wekker zetten.. eenmaal in de trein kwam ik erachter dat inplaats van 5 uur we 6 uur de wekker moesten zetten waardoor we 3 uur te vroeg in NYC waren.. maar geluk hadden we wel weer we konden een bus eerder naar boston nemen!! Waardoor we al een heel deel van boston de eerste dag hadden gezien.. We hadden in een toeristen office een kaart gevraagt en dat gingen we aflopen 19 stops in 2 dagen! We kwamen al best ver! We hadden veel gezien en het is echt een onwijs mooie stad! We waren ook in het parlements gebouw geweest waar we met geluk achter de lijnen mochten komen een man kwam die daar werkte en zei dat we wel fotos mochten maken wat normaal niet mag!! Dus wij hebben op de plek gestaan waar normaal de nieuwe wetten worden gemaakt!! Super gaaf! Soort van 2de kamer.. In de avond hebben we heerlijk gegeten en genoten van de straat musicanten!

Vrijdag: We hebben de rest van de stad gelopen was weer onwijs mooi en veel gezien! In de missdag hadden we alles gezien en zijn we naar een grote fontein gegaan waar kinderen in spelen was even lekker relaxen in het park! Ook in de avond weer van de straat musicanten genoten!

Zaterdag: We gingen vandaag naar Harvard! Universiteit van Boston! Bekend van vele films.. Super gaaf we hebben een rontleiding gedaan waarvan de gids echt super leuk was! Veel fotos gemaakt en natuurlijk een harvard shirt gekocht!! in de middag moesten we weer de bus terug waren laat thuis..

Zondag: Het lijkt wel een universiteit weekend vandaag op naar Yale!! Met mijn vriendinnen!! Daar was ook een gratis tour dat we hebben gedaan! Weer veel geleerd en gezien en veel fotos gemaakt!! Super gaaf om alle universiteiten van de films te zien! Was een super gezellig dagje!!! Toen we terug kwamen had ik mijn birthday dinner! Was echt super gezellig met all mijn vriendinnetjes gezellig eten!

Maandag: Vandaag gingen we weer naar NYC! We zijn naar state of liberty geweest gelukkig hadden we kaartjes van te voren gekocht zodat we de lange rij voorbij konden lopen! We hebben een hele foto shoot gehouden! Daarna waren we naar ground zero geweest.. blijft indrukwekkend.. ook om de nieuwe gebouwen te zien groeien.. ik weet nog wel toen ik net kwam en ze nog klein waren en nu al mega hoog!we zijn daarna naar china town gelopen en toen weer naar huis gegaan.

Dinsdag weer naar NYC. Na 11 maanden ben ik weer op een fiets gestapt! 2,5 uur gefietst door central park! Eindelijk het hele park gezien! Het was een warme dag maar wel weer leuk om een keer te fieten kan alvast gaan wennen voor als ik thuis ben. Ik zal mijn auto gaan missen! Haha Daarna wilde we een gok waagen bij de lotterij voor wicked. Ze hebben een loterij en geven een aantal kaarten voor 25 dollar weg die normaal 240 dollar zijn. Helaas niet gewonnen maaaar.. gelukkig heb ik een grote mond:P haha ik zag 2 meiden (denk zussen) die beide hadden gewonnen ik ben gelijk naar hij toe gegaan en gevraagt of ik 2 kaarten kon over kopen. En als excuus gebruikt dat in de nl tijd mijn verjaardag op dat moment zou zijn! En ze hadden ze aan ons gegeven!! wij super blij konden het niet geloven 1ste rij op broadway bij wicked!! wij snel naar forever 21 een jurk scoren omgekleed in de toilet want je kan niet op broadway zitten in je toeristen outfit!! was onwijs gaaf!! was dus al een super begin van mijn verjaardag!!

Woensdag: Eindelijk 22!! in de ochtend werd ik verast met pap en mam op skype en me zus zingend! Super leuk.. ik had ook een verjaardags stoel! Super leuk!! in de middag zijn we weer naar NYC gegaan! We hebben de brooklyn bridge gelopen en zijn naar de chelsey market geweest en hebben een elmo verjaardags cakeje gegeten! Daarna hebben we de skyline walk gelopen en geeindigd bij time square! Hebben heerlijk gegeten bij stardust! Waar ze zingen en dansen ze proberen in broadway te komen en ze hebben ook een liedje voor mij gezongen!! toen naar huis gegaan en met me beste vriendinnetjes bij yoghurtland gegeten! Heb een super mooi cadau gehad een boekje met onze herinneringen! Traantjes kwamen erbij.. super verjaardag gehad!

Donderdag.. vandaag moest ik onder ogen komen om te gaan pakken.. wat een troep heb ik toch! Haha claire een hele koffer meegegeven en nog steeds te veel spullen! Het past!! nu nog hopen voor het gewicht! In de middag zijn we naar de film magic mike geweest..

Vrijdag ochtend claire naar het vliegveld gebracht.. ik was beetje sad toen ik terug reed maar over 2 maanden ben ik weer thuis! Lekker niks gedaan vandaag lekker gezwommen bij een vriendin films gekeken en pizza gebakken en in de avond weer is lekker uit!!!

Zaterdag.. vanaf vandaag logeer ik bij een vriendin super gezellig!! ze lachte allemaal heel hard wanneer ze mijn spullen zagen.. oeps toch veel haha weer een fijn dagje met mijn vriendinnetje shoppen en lekker uit eten!! wat ga ik dit missen!!

Woensdag begint mijn grote tour!! super veel zin in! Hier een overzicht wat ik ga doen:
Day: 1-2 New York Area & Washington DC
Day: 3-4 Virginia & Tennessee
Day: 5 Alabama/Mississippi
Day: 6-7 New Orleans
Day: 8 Louisiana/Texas
Day: 9-10 San Antonio
Day: 11-12 West Texas & Carlsbad Caverns National Park
Day: 13 Arizona/Roswell, New Mexico
Day: 14 Monument Valley
Day: 15-16 Grand Canyon National Park
Day: 17-18 Lake Powell & Zion National Park
Day: 19-20 Las Vegas
Day: 21 Los Angeles
Day: 22-23 Pacific Coast, Monterey
Day: 24-25 San Francisco
Day: 26-27 Yosemite National Park
Day: 28-29 Lake Tahoe & Idaho/Nevada
Day: 30-31 Jackson
Day: 32-33 Yellowstone National Park
Day: 34 Cody
Day: 35 Sioux Indian Lands
Day: 36-37 Badlands National Park & South Dakota
Day: 38-39 Chicago

Day: 40 Ohio
Day: 41 Niagara Falls
Day: 42 New York Area

Ik zal waarschijnlijk weer wat schrijven na mijn trip want ik breng mij laptop niet mee..
over maanden ben ik weer thuis!!

tot snel!!

  • 16 Juli 2012 - 05:42

    Oma De Vreede:

    Wat"n mooi verhaal weer
    en zulke mooie foto"s.Nu nog genieten van de rondreis en dan kom je weer naar huis.We kijken er naar uit.Liefs van
    Opa en Oma.xxx

  • 16 Juli 2012 - 06:48

    Claire:

    Heel veel plezier op je reis!!!
    En dat dorpje bij de Delaware rivier heet New Hope ;).

    XOXO

  • 16 Juli 2012 - 08:59

    Dion:

    grand canyon!! zo gaaf! San Francisco, Los Angeles, Yellowstone!!! pfff wow! En dan nog ff rijk worden in Las Vegas.

  • 16 Juli 2012 - 10:35

    Lia Rook:

    Wat een leuk reisverslag heb je weer geschreven.
    En dan die trip die je gaat maken. Helemaal geweldig. Geniet ervan, goede reis en kom weer veilig t.z.t. in nederland aan.
    Dikke buurvroiuwenkuszszszszsz,

  • 16 Juli 2012 - 11:35

    Opa En Oma Segijn:

    Jeetje Danique wat zie jij toch veel. En wat geniet je er van. Ik heb al verhalen van Claire gehoord, dat het zo gaaf was. Ik hoop dat je van je volgende tour ook zo zal genieten. Ik kijk ook weer uit naar je thuiskomst al zal dat voor jou wel even wennen zijn, maar ook weer fijn om naar uit te kijken. Geniet nog maar.
    Veel liefs van opa en oma Segijn.

  • 17 Juli 2012 - 12:58

    Wieneke:

    dus het is straks ff stil..
    heel veel plezier op reis en tot september

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Morristown

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 37164

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: