Miami and Disney!!!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu Miami and Disney!!!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

Miami and Disney!!!!

Door: daniquesegijn

Blijf op de hoogte en volg Danique

10 April 2012 | Verenigde Staten, Miami

Hooi Allemaal,

Ik ben weer terug in het koude Jersey! Nou ja voor mij is het best koud! Ik kom namelijk net terug uit het warme Florida!! Elke dag rond de 30/35 graden heerlijk dus!! Je kan wel begrijpen dat ik nu lekker bruin ben geworden! Ik zal maar is vertellen wat ik allemaal heb meegemaakt! Genoeg!!

Het begon vorige week zaterdag we zouden vliegen om 5 uur dus wij hadden besloten ruim optijd te gaan want je weet het maar nooit met het verkeer enzo.. We reden net 10 min en de telefoon ging we hebben een uur vertraging.. maarja wat is nou een uur dus toch door rijden we dachten we wachten wel een uurtje langer.. Op het vliegveld was het nog steeds een uur vertraging wij lekker lunchen! Na de lunch zagen we dat het weer een uur vertraging had en nog geen paar minuten later weer een uur.. nu al 3 uur.. ondertussen waren wij ook al 3 uur aan het wachten.. We zagen alle mensen in een rij gaan staan bij een desk dus wij dachten laten we er ook maar gaanstaan en zien wel waarom.. We kregen te horen dat er ee storm in Miami was waardoor het vliegtuig nog steeds daar was en ze wisten niet wanneer die bij ons zou aankomen.. Dus wij waren aan de beurd en wij vroegen wat de mogelijkheden waren.. ze waren niet zeker of hij wel zou gaan.. dus wij kregen nieuwe tickets vanaf laguardia en zij zouden een taxi regelen.. natuulijk had ik haken aan en moesten ik daarop gaan rennen.. wij konden die taxi niet vinden.. uit eindelijk na een hoop gerend te hebben haden we het gevonden.. op laguardia weer rennen om het vliegveld te halen dit keer was ik slim gewoon op de sokken!!! Ze begonnen net met boarding. We haden plannen om die avond uit te gaan maar inmiddels was de aankomst tijd 12 uur dus wij hadden een super plan!!! We kleden ons om in het vliegveld gelukkig zaten we achterin en hadden we alleen handbagage! Dus wij omstebeurd omkleden en toen opmaken.. Je begrijpt wel dat niet alle mensen heel blij met ons waren:P Wij kwamen aan in Miami helemaal klaar om uit te gaan!! even Inchecken in het hostel en gaan!!! Was een super leuke avond!!

Zondag: Vandaag was de plan om miami beach te ontdekken! We zijn naar de architectuur wijk gegaan en rond gelopen! Na de lunch zijn we op het strand gaan liggen! Heerlijk even ontspannen dit is nou vakantie!! Deze dag was een luie dag voor ons.. In de avond was de plan dat we uit zou gaan.. we zijn daar geweest op Nikki beach maar voor een uurtje we waren zo moe!!

Maandag: We moesten vroeg op! We gingen met een tour bus mee door Miami! Was super gaaf! We hebben hele rijke buurten gezien. Na de bus tour stapten we over op de boot die rond een eilandje ging waar alle beroemde mensen wonen zoals Jennifer Lopez, Madonna en nog veel meer maar natuurlijk dat is hun 2de huis! Waren echt super mooie huizen.. Ook huizen uit films stonden daar!! Super gaaf dus!! Na de boot tour werden we afgedropt bij een winkel centrum helaas geen geld en ruimte om spullen te komen maar lekker rond gekeken!! En heerlijk gelunched!! Toen we terug kwamen zijn we naar het strand geweest met een aantal mensen van het hostel.. Natuurlijk had ik weer een bijnaam gekregen.. eerst was het Mirror omdat ik zo wit was.. maar toen we op het strand kwamen en iemand ontdekten dat ik bang voor vogels was werd mij naam veranderd... Het kwam door dat ik eindelijk om mijn handdoek lag en iemand zei Mirror do you want to hate me.. Me: Off course! Hij kwam met eten uit zijn tas en gooide het naar me.. alle vogels kwamen om me af en hij vond het zo leuk om achter me aan te rennen met al het eten.. je had me moeten zien rennen voor mijn leven! Dus mijn naam werd Birdfood.. zo werd ik dus de hele vakantie genoemd!

Dinsdag: Zwemmen met dolfijnen!!!!!! Dat was zooo gaaf!! iets om nooit meer te vergeten.. eerst kregen we uitleg en moesten we in het water gaan staan.. ga je ze eerst aaien en een vis geven.. en doen de dolfijnen truckjes.. en toen moesten we aan de vin hangen! Was super gaaf!! Ook de dolfijn een kusje gegeven en een hand!! Wouw dat was superr!! Na het zwemmen ook alle shows in het sea aquearium gezien! Was echt een super leuke dag!!!

Woensdag: Key-West.. We werden vroeg opgehaald met de tour bus! We moesten 4 uur rijden naar Key-west.. Mijn vriendinnen gingen naar snorkelen en dat wilde ik niet doen dus ik was met 2 andere uit het hostel gaan lopen in de stad.. We waren gaan navragen overal hoe duur het was om te jet skien.. We vonden iemand die zei dat we wel met zn 3en op 1 konden.. wij konden het moeilijk geloven maarja het scheelt geld! Dus wij doen het!! We kwamen daar aan en we gingen op ski.. ik zou als eerst gaan rijden maar we kantelde de hele tijd.. vond het dood eng.. dus uiteindelijk kwam de instructor en ben ik bij hem achterop geklomen!! Stuk veiliger.. we gingen rond om de key skien was super gaaf!! Halfer wegen hadden we een half uur eigen tijd.. dus ik mocht van de instructor alleen op zijn ski!! Nog steeds eng maar beter! We kregen dus 1 betalen 2 ski's! Haha We waren echt onwijs verbrand die dag..De jetski plaats was bij een 5 sterren hotel dus wij konden het niet laten op even in het zwembad te springen!! haha Daarna nog even rond gelopen en foto's gemaakt was weer een super dag!!

Donderdag: Laatste dag in Miami!! IN de ochtend zijn we naar de Everglades geweest. Met een boot tussen het moeras waarin krokodillen waren! Was leuk om te doen!! IN de middag konden we niet veel doen omdat we zo verbrand waren dus zijn we naar een parkje geweest en een memorial.. rond 5 uur lekker naar het strand geweest in de schaduw en even gezwommen en lekker uit eten! Deze avond hebben we weer bij het hostel gezeten.. En alle Amerikaanse spellen gespeeld!!

Vrijdag: Disney!!!! Om 5.50 kwam de bus ons halen we gaan naar Orlando!! Was een lange rit maar uiteindelijk kwamen we er dan Disney!! Was super gaaf heb alle figuren gezien/ de parada en de mickey show!! Helaas was 1 atractie kapot waar ik heel graag in wilde want de laatste keer dat ik in Disney was was het ook kapot =( dus helaas..savond was een gave licht show en vuurwerk op het einde!! Was een gave dag!

Zaterdag: Universal studios! Ook hier hadden we vele gedoe ik had kaartenn gekocht op internet was bleek verkeerd te zijn wat niet mijn schuld was na hoop gebeld te hebben kregen we ons geld terug en hebben we daar kaartjes gekocht.. Universal was super gaaf! Alle film dingen gezien.. veel atracties gedaan!! Was een super dag!!We waren wel helemaal kapot van al het lopen van de afgelopen week! Dus na de parade naar het hotel en lekker slapen!!

Zondag: Laatste dag Orlando! We zouden was savonds vliegen dus in het hotel gevraagt wat we konden doen.. we zijn naar een grote outlet mall geweest.. niks gekocht had wel schoenen gezien maar die waren ook in Jersey te koop dus had besloten de volgende dag naar de mall te gaan om ze thuis te kopen!! We hadden besloten met de bus naar het vliegveld te gaan wat ook weer een gedoe was na 3 uur kwamen we eindelijk aan en konden we zo het vliegtuig in.. We hebben een goede vlucht gehad en een super week!! om nooit meer te vergeten!!

Nu begint het echte leven weer.. was leuk de kinderen weer te zien en hugo zei heel lief..'ik heb je wel gemist hoor'

  • 10 April 2012 - 16:25

    Mam:

    Natuurlijk al veel van je gehoord, maar wat een prachtige foto's. Echt vakantie!

  • 10 April 2012 - 18:05

    Opa En Oma Segijn:

    Lieverd, wat is het weer een leuk verhaal geworden. Je hebt wel heel leuke dingen meegemaakt en ook wel spannende dingen. Dit kan niemand je meer afnemen, dit vergeet je nooit meer. En zulke leuke foto's. Groetjes en veel liefs van Opa en Oma Segijn.

  • 11 April 2012 - 08:31

    Claire:

    Wow, wat een super vakantie! Echt heeeeeeel gaaf :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 37180

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: