Traveling month - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu Traveling month - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

Traveling month

Blijf op de hoogte en volg Danique

30 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Morristown

Hooi Allemaal,

Wat is de tijd toch weer voorbij gevlogen! Nog 1 week en dan ben ik weer in Nederland! Woensdag 5 september zal ik eindelijk weer in nederland aankomen. Met een dubbel gevoel zit ik hier in mijn laatste week. Kan niet wachten om weer thuis te zijn maar ik wil van dit luie leven ook geen afscheid nemen. Ik verblijf nu mijn laatste week bij vriendinnen. En ga er een leuke tijd van maken!

Maarr.. de reden waarom ik schrijf is natuurlijk omdat ik 6 weken opreis ben geweest! Om elke dag te beschrijven is een beetje veel maar ik zal de hoogte punten vertellen! En wanneer ik thuis ben krijgen jullie alle fotos te zien en de rest van de verhalen te horen!

Het begon 18 Juli we moesten er vroeg zijn en ik was blij dat een lieve vriendin mij zo vroeg wilde brengen! Ik was super zenuwachtig want ik had geen idee wat voor mensen er op de reis zouden zijn. Ik zat te wachten in de lobby en gelukkig na een tijdje wachten kwam een meisje die me bekend voorkwam van de website waar ik van te voren op had aangemeld om al mensen te leren kennen. Gelukkig herkende ze mij ook en zaten we daar samen zenuwachtig te wachten! Het stroomde langzaamerhand vol met meer mensen maar er waren verschillende groepen die vanaf new york vertrokken. Wij konden onze niet vinden wat achteraf bleek dat wij in een andere tour zijn toegevoegd en dan we in LA weer terug gaan met een andere groep. Wij waren beetje verbaasd want ze hadden de tour omgegooid en we begonnen achterstevoren! Dus eerst op naar Niagara falls! We hebben een groep van 13 mensen.Het meisje van het begin had ik gelijk een goede klik mee en is dan voor de eerste 3 weken mijn tent buddy! We ging eerst naar kamp om de tenten op te zetten wat een Gedoe ik en kim waren niet de handigste in het Maar na lang geklungel Stond hij er toch! Na het avond eten gingen We naar de falls!! Het blijft mooi! Dit keer met de boot naar de falls! Was super mooi daarna nog wat gelopen. Terug bij de kamping. Gingen we de eerste nacht tegemoet!

Na de eerste verschikkelijke nacht dacht ik dat ik deze 6 weken nooit levend zou doorbrengen zonder kussen en slapen op de harde grond! Maar gelukkig bestaat er een Walmart!!! En heb ik de eerste dag een kussen voor 3 dollar gekocht!!! Niet normaal hoe goedkoop! En een opblaad mat. De tweede nacht was al veel beter! Nu kan ik de 6 weken tegemoet komen!!

Chicago!!
Na 2 nachten in de tent was ik toch wel blij om in een hostel te slapen! Onderweg naar Chicago zijn we gestopt bij een Amish dorpje super gaaf om te zien hoe die mensen leven. Rijden in paard met wagen maken de eigen kleren en in de winkeltjes waren allemaal eigengemaakte spullen.Ook zijn we even lang het huis gereden waar Micheal Jackson in opgegroeid!! Super gaaf zijn straat is naar hem vernoemd en er is een groot herdenk steen in de tuin! In chicago hebben we de eerste dag de beste Pizza ever gegeten!! Na de heerlijke maaltijd hadden we een fietstocht in de avond! Super gaaf je zag de hele stad in 1 avond en was super mooi! Maar was het niet meer gewend om te fietsen ik kon mijn benen wel voelen! In de avond was onze eerste avond uit super gezellige avond gehad!!
De volgende dag hebben we heerlijk uitgeslapen heerlijke brunch gehad en zijn we gaan rondlopen. Veel gelopen en uiteindelijk gezwommen bij het strand. Super gaaf om naast de grote gebouwen te zwemmen. Is een heel raar idee! Was een super weekend geweest!

De dag erna zijn we naar de Spam museum geweest een cheese factory

Badlands!
Wat is het toch verschikkelijk warm!! Maar na een lange reis aankomen in badlands was de hitte wel de moeite waard! Wat is het gaaf zeg! Super mooi! We hebben daar heel wat rond gelopen en heel veel foto's gemaakt! De volgende dag zijn we doorgereden naar een markt Wall drug toen mount rushmore super gaaf om het in het echt te zien en toen naar Crazy horse.

Cody:
We zijn nu in de cowboy sfeer! We zijn naar de Rodeo geweest! Het was leuk om te zien en mee te maken maar ik vond het ook wel zielig voor de dieren. EN ook kinderen reden de rodeo. Het begon kei hard te regenen toen we daar zaten maar dat gaf ook wel weer sfeer! Was een geweldige avond!

Yellowstone:
We hebben veel door yellowstone gereden en veel fotos gemaakt gestopt bij mooie uitzichten. Het is prachtig hier! We zijn gestopt bij de geisers en we hebben ze zien uitbarsten. Toen we naar de camping reden waren we verdwaald we konden de camping nergens vinden we hebben op verschikkelijke wegen gereden uiteindelijk na heeeeeeel lang zoeken gevonden!!
De volgende dag zagen we veel wilde dieren er zijn heel veel elenaden en buffels. We hebben gelopen naar een super mooie waterval daarna naar een aantal hotpools wat echt super mooi! We zijn naar een rivier geweest waar de ijskoude rivier samen komt met de hotpool waardoor het gemengt word en het super is om erin te zitten! Natuurlijk hebben we daar gebruik van gemaakt en heerlijk ontspannen in de rivier!

Lake Tahoe:
We haden geen tijd om te zwemmen in lake tahoe maar in de avond hadden we een champagne boot tocht op lake tahoe! We hebben de zondsondergang gezien op de boot en heeel veel champagne gedronken! Was een super avond!

Yosemite:
Weer een natuurpark en natuurlijk weer super mooi. De eerste dag zijn we gelopen naar een beroemde boom met een gat erin en een boom die op de grond lag maar de jongens het natuurlijk super vonden om erin te klimmen. Onderweg hebben we een beer gezien! Op de camping hebben we heerlijk gezwommen in de koude rivier! De tweede dag gingen we vroeg weg voor een grote hike! Helaas heb ik de top niet gehaald maar ik ben halve wege gekomen en ben trots op mezelf want het was ook nog is super heet. Ik heb op de helft gewacht in de zon met een prachtig uitzicht lekker gelunched en toen ze terug kwamen hebben we gezwommen in de rivier we moesten wel afkoelen!

San Francisco!
Wij kwamen aan in San Fransico niet wetende dat het zo koud zou zijn! Brrr wij in onze korte broek de Golden Gate Bridge gelopen gelukkig had ik me trui bijdehand en was het iets minder koud. Super om de brug in het ect te zien en niet op de tv! Toen naar de haight-ashbury dat is een wijk in SF wat super gaaf was hele oude lp stores. Toen op naar de beroemde huizen van Full House En Pier 39 voor het avond eten hebben we in Chinatown heerlijk gegeten! EN in de avond weer uit met iedereen!
Volgende dag goed voorbereid lange broek aan trui aan en rond lopen! We zijn naar de zigzag weg gegaan hebben een aantal kerken gezien waar we 2x in een bruiloft zijn binnen gelopen. Een zwerver kwam met ons praten en heeft veel verteld of we het moeten geloven dat is een andere vraag haha.

Santa Barbara
Heerlijk strand dagje! Even lekker gezwommen in de zee! En gelopen door de stad! Super leuke huisjes en winkeltjes. Echt een vakantie gevoel!

LA:
Laatste dag met de oude groep tijd was voorbij gevlogen! Ik ga ze super missen we hadden een hechte groep! Eerst nog wat zien. OP naar Beverly Hills!!!!! 90210! Hollywood! Kon het haast niet geloven dat we daar rond liepen! Fotos gemaakt van alle bekende dingen wat ik zag! Ik kan hier wel wonen! Haha Na veel gezien te hebben naar het hotel laatste avond met de groep volgende dag de nieuwe groep!

Tweede helft!
In de ochtend weer het hele verhaal opnieuw als de eerste dag. Dit keer hebben we bijna alleen meiden en maar 2 jongens. Eerst afscheid nemen van de oude groep. En op naar Las Vegas!! Beetje raar om daar te beginnen met een nieuwe groep want je kent elkaar niet maar ik had gelukkig mijn 2 vriendinnen van de oude groep. In de avond gingen we met de Partybus vegas in dansen in de bus! Ik heb die avond 25 cent gewonnen!! Bier was maar 50 cent! Gewelidig!!! Naar het Vegas bord! En de beroemde fonteinen! Gave avond
De volgende dag uit geslapen en rond gelopen zelfs bij dag is het super gaaf vandaag 1 dollar gewonnen!! Haha heo blij kan je zijn met 1,25! Heel blij haha was een leuke dag!


Zion
Weer een natuurpark super mooi we hebben veel rondgelopen en fotos gemaakt! We hadden maar een kort dagje hier. Helaas!

Lake Powell
Vandaag was 1 van de meisjes 21 geworden en in Amerika is dat een groot feest dus wij hadden stiekem alles gekocht om in de avond een groot feest te geven! We zaten op een cowboy ranch. In de middag hebben we in de Lake gezwommen en in de avond was het party time! Ze was verast en had het niet verwacht ook hadden we een piniate wat ze hier altijd met kinderfeestjes doen!

Grand Canyon!
Eindelijk! Voor dit heb ik de trip geboekt!! Het is ook echt super gaaf! We kwamen laat aan dus we hadden nog niet heel veel gezien maar we gingen naar de zonsondergang kijken! Super gaaf! Met onze pizza hebben we daar gezeten! Mooier uitzicht kan je niet hebben!
De volgende ochtend stonden we heeeeeel vroeg op om de zonsopgang te bekijken dit was nog mooier! Wouw! Het was vroeg maar de moeite waard. Daarna zijn we begonnen om 7 uur met een hike! We waren al best ver naar beneden gelopen maar ik en een vriendin waren best verstandig om optijd terug te gaan want alles wat je naar benede loopt moet je ook weer omhoog! Het was super om een deel te doen en toen hebben we een grote hike gelopen langs de grand Canyon wat echt super mooi was!

Monument Valley
Dit was mijn favoriet van de hele tour! We deden een jeep tour door monument Valley! Ik heb nog nooit zo iets moois gezien! EN de tour guide was ook heel grappig een echte indiaan. Hij heeft veel uitgelegd en ze hebben ook speciale liedjes gezongen en instumenten gespeeld het was so gaaf. Aan het einde hebben we heerlijk gegeten bij de indiane en hebben we rond het kampvuur op zijn indiaans gedanst! Het was een dag om nooit te vergeten!

Carlsbad
Geloof het of niet in Roswell hebben ze elien gezien er is een heel museum over waar we naar toe zijn gegaan. EN in style! Van aluminium folie hebben we onze eigen alien hoed gemaakt en hebben daar rondgelopen! Ik vind het een beetje raar ik weet niet of ik het moet geloven!
In de avond zijn we naar de vleermuizen grotten geweest en hebben ze zien uitkomen. De volgende dag hebben we erin gelopen!

San Antonio
In de avond gingen we de stad in om te eten en de riverwalk te zien. Onderweg in de bus waren en 2 rare mannen aan het zingen en dansen! Het was regenachtig weer en we hoopte dat het droog zou blijven. We hadden heerlijk gegeten en erna wilde we langs de river walk lopen maar het begon toch te regenen! We besloten de bus naar de camping terug te nemen maar het regende zo hard en onweerde zo hard dat het niet te doen was. We waren zeiknat geregend toen we bij de bus kwamen en toen vertelde ze ons dat ze niet tot het einde gingen dus een taxi. Wat een probleem was vanwege het vele regen waren er veel ongelukken op de weg en wegen waren onder water dus de taxi kon niet overal komen. Bij de camping waren de tent doorweekt en konden er niet in slapen dus een avond slapen in de auto!
De volgende dag scheen de zon gelukkig! EN hebben we de riverwalk gelopen zijn we naar de alamo geweest en La Villita en hebben een historische route gelopen!

New Orleans
Eindelijk weer een hotel met zwembad! In de avond naar de bourbon st. Gegeten en rond gelopen! Terug bij het hotel nog even lekker gezwommen het ging dicht om 11 uur dus we hebben nog even genoten van het zwembad. De volgende dag hebben we veel gezien eerst de Armstrong park toen de riverwalk waar we een gratis boot hebben genomen naar de andere kant waar ze echt super leuke huisjes hadden ennnn een straatnaam Seguin! Verder veel gezien en veel jazz bandjes gezien echt een super gave plek om rond te lopen! Naar het jackson park en hier hebben ze een speciale donut beignets wat eigenlijk gewoon een oliebol is maar dan zonder rozijnen! In de avond zijn we naar een cafe geweest en hebben we jazz avond gehad super leuke band was daar ! Geweldige avond!

Washington DC
het was mijn derde keer hier maar het blijft gaaf! Eerste dag niks gedaan omdat het heel erg regende en de tweede dag was het prachtig weer en hebben we rondgelopen veek museums gedaan en dat had ik nog niet gedaan dus weer iets nieuws gezien! IN de avond nog veel monumenten gezien bij licht! Super gaaf! Laatste dag!!

Nu is mijn reis voorbij het verhaal is toch iets langer dan verwacht.. Oepss! Ik heb ook zoveel gedaan in 6 weken! Nu ga ik genieten van mijn laatste week en dan kom ik thuis! Ik zal alvast een aantal fotos plaatsen bij dit blog een kleine voorproefje! Haha

Tot heel snel!!!
Heel veel liefs
Danique

  • 30 Augustus 2012 - 16:00

    Oma De Vreede:

    Danique wat "n gaaf verhaal.
    We kijken uit naar je thuiskomst
    Veel liefs van Opa en Oma.

  • 30 Augustus 2012 - 17:14

    Claire:

    Hahaha wat jij veel gezien! Ben zeker benieuwd naar de foto's zie je snel!
    Genieten je laatste week!

  • 01 September 2012 - 21:56

    Opa En Oma Segijn:

    Lieve Danique, wij hebben weer genoten van je verhaal. Deze belevenis blijft altijd een mooie herinnering.
    Wij hopen je gauw weer te zien. Liefs van opa en oma Segijn xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Morristown

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 804
Totaal aantal bezoekers 37169

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: