Canada, Christmas and New Years Eve!! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu Canada, Christmas and New Years Eve!! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

Canada, Christmas and New Years Eve!!

Door: daniquesegijn

Blijf op de hoogte en volg Danique

02 Januari 2012 | Verenigde Staten, Morristown

Lieve vrienden en familie,

Het is nu al een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven.. Ten eerste wens ik iedereen een heel gelukkig en gezond 2012! Ik hoop dat iedereen leuke feestdagen heeft gehad.. Helaas was ik er dit jaar niet bij maar ook ik heb leuke dagen gehad!

Ik was gebleven bij blackfriday en Thanksgiving. Daarna werd het natuurlijk de sinterklaas tijd. Ik ben piet geweest bij de Nederlandse school. Dat was wel heel leuk om te doen. Julie en hugo hebben me niet herkent maar andere kindjes wel. Maar die kwamen met de conclusie dat ik vast een zus heb. Want ik kon het niet zijn want ik was in New York city! Haha geweldig de gedachten van de kinderen. Het was vooral leuk toen ik thuis kwam.. en Julie en Hugo uitgebreid gingen vertellen met heel veel enthousiastme wat ze hadden gezien haha! Dat was super leuk! Ze hebben 5 dec niet echt gevierd alleen een schoen gezet. Maar ze doen hier natuurlijk uitgebreid kerst. 5 dec was ook Julie haar verjaardag. Ik heb haar een knuffel gegeven die ze eerst zelf in elkaar moet naaien!

Nu de kerst periode is begonnen is NYC ook helemaal in de kerst. De grote kerstballen, kerstverlichting en natuurlijk de kerstboom! Natuurlij hebben wij dat allemaal op gezocht! Ook zijn we gaan schaatsen in Central park! Was super gezellig. Helaas moest een vriendin van mij alweer naar huis maar ze was hier 21 maanden geweest, maar afscheid nemen is niet leuk:( Ik ben een ander weekend met mijn nederlandse vriendin claudia naar de kerstmarkten in NYC geweest en een belgische wafel gegeten.. was wel heel gezellig om even met een nederlandse meisje te praten! En de dag rondhangen!

Vorige week vrijdag ben ik naar Canada vertrokken met de trein! Ik ben 8 uur in de ochtend vertrokken en kwam uit eindelijk 11 uur in de avond aan!..De trein was best luxe de stoelen konden liggen en je had een stopcontact dus ik heb 10 uur films gekeken! Mijn trein was een uur te vroeg op het station, ik kwma uit de trein en het was heel erg verlaten ik zag een paat autos maar ik zag donna en dave nog niet.. dus ik wachten en gelukkig kwamen ze al heel snel! Zij waren ook erg verbaasd dat de trein een uur te vroeg was maar gelukkig maar dat ze eerder kwamen! Bij de grens duurde het ook lang want ik kom uit nederland woon in nj en ik ga naar canada dat vinden ze wel erg verdacht dus mijn koffer werd gecontroleerd en ik kreeg een hele vragen lijst! Maar ik mocht door! We hebben de niagrafalls bezocht bij nacht was heel mooi om te zien!! Toen zijn we naar huis gegaan en hebben een film gekeken!

24 december vieren ze daar al kerst dus we gingen naar mijn kant van de familie. We gingen naar tante trees en heb daar voor het eerst de rest van de familie gezien! Was heel gezellig natuurlijk kalkoen gegeten! En verwend met cadeautjes! In de avond waren we naar de kerk gegaan.

25 december is 2de kerstdag.. in de ochtend hebben we kerst met z'n 5jes gevierd in de pyamma op de bank de cadeautjes! Eerst de stokking.. dat zijn de grote sokken met allemaal kleine cadeautjes.. en daarna de grote cadeaus! Ik ben wel weer erg verwend! Veel leuke dingen gehad!! In de middag zijn we naar de familie van Donna geweest. Was ook weer erg gezellig ook weer kalkoen gegeten! EN daar was ook een babytje! Wat hou ik toch van babytjes! Haha daar was een tarditie dat je aan iets trekt en dan komt een cadeau uit en een kroon en die doe je dan op en er zit een raadsel in! Dat was ook gezellig ook weer cadeautjes gekregen!.. Ik ben deze kerst wel verwend!!

26 december is Boxing day.. alles gaat in de sale! Emily en ik hadden giftcards gekregen en aangezien we beide het land uitgingen moetsen we verplicht shoppen! Wat natuurlijk geen straf is haha.. ik heb leuke shirtjes gekocht en natuurlijk schoenen! In de avond ben ik met emily mee geweest met vriendinnen uit gegaan! Was een gezellige avond!

De rest van de week hebben we een beetje bank gehangen en films gekeken heerlijk uitgerust! Kon ik wel gebruiken. Woensdag avond zijn we naar Toronto gegaan hebben we in een hotel geslapen wnat Emily vloog de volgende ochten heel vroeg dus zij ging optijd naar het vliegveld vanaf het hotel en wij zijn later in de ochtend naar toronto gegaan.. Aangezien daar sneeuw lag hebbenwe een tour gedaan in de auto en zijn we alleen in de CN tower geweest! Was wel heel gaaf! Maar ik ga zeker terug als het weer beter is dan is ook wat meer open. IN de middag weer terug en hebben donna en ik nog een beetje geshopt!

Vrijdag ochtend vertrokken we om 7 ur in de ochtend! OP naar de Niagra falls.. het was heel mooi bij dag! Veel fotos gemaakt natuurlijk! En hebben daar heerlijk ontbeten! Toen moesten we weer de grens over.. en natuurlijk kreeg ik weer een hele was lijst van vragen.. en nu was het verdacht dat ik 2 x de papieren had want ze waren zo stom geweest om mijn naam verkeerd te schrijven na alles uitgelegt te hebben en daar ong half uur hebben gestaan mochten we de grens over.. Bij de trein moesten we wachten pas een half uur later mochten we de trein in.. En de lange zit begon weer! Weer de hele rit films gekeken en all you need is love! Ik kwam uit eindlelijk een uur te laat in NYC.. ik was daar om 11 uur en e trein naar New Jersey ging om 11.50 en uit eindelijk was ik om 1 uur in de town een vriendin had me opgehaald en thuis gebracht nog even bij een vriendin wat wezen drinken..

31 december oud jaars dag!! Eerst maar is eten kopen voor dit weekend en de laatse spullen voor mijn oud fit.. kleren wassen van de vakantie koffer uit pakken.. en alle meiden kwam bij mij omkleden en opmaken en gezellig eten! Was een gezellige avond.. en toen op naar New York City!!! we waren er helemaal klaar voor.. we gingen naar een feest.. was best een Fancy feest! Was wel heel gezellig met alle meiden! We hadden het plan naar de ball drop te gaan met escord maar dat was een beetje mis gelopen dus om half 12 hadden ik en 2 vriendinnen bedacht dat we toch de gok gingen wagen en op naar Time Square .. we waren daar aangekomen maar het was zo druk en zagen niks.. we wilde niet daar staan tot 12 en dat iedereen dan als een mieren hoop weg loopt en geen taxi kan krijgen en daar vast zitten voor 3 uur dus we zijn om kwart voor 12 weg gegaan op zoek naar een taxi hopen dat we optijd terug zijn in het hotel! Maar helaas we gingen aftellen in de taxi.. het is ook weer iets anders! Haha in new york city in de taxi om half 12! haha daarna zijn we wel weer terug naar het hotel daar nog geweest en gedanst! Was een gezellige avond!

De dag erna lekker lang geslapen en we hebben met z'n viertjes lekker gegeten..en in de avond naar de Frog geweest een bar in de town en hebben american football gekeken! Was gezellige avond.. en leuke afsluiter van de vakantie.. dinsdag weer beginnen met werken!

Ik zal de volgende keer niet zo lang wachten voor een nieuwe verhaal!!
Veel liefs Danique

  • 03 Januari 2012 - 01:15

    Lia Rook:

    Meid, wat een verslag. Jij maakt qua verblijf en vakantie mee, waar mensen normaal een half leven over doen. Het is voor jou allemaal intens genieten en jouw enthousiasme breng je echt op ons over. Uiteraard wens ik jou ook Happy New Year met de wens dat het dit jaar tot aan jouw terugkomst net zo geweldig gaat worden als in 2011.

    Een dikke buurvrouwenkuszszszsz van Lia

  • 03 Januari 2012 - 09:00

    Claire:

    Super weer! De meeste verhalen ken ik al ;).. maar toch weer leuk om te lezen. Ik heb nog niet alle foto's gezien :)
    XOXO

  • 03 Januari 2012 - 09:53

    Stephany:

    Hoi Danique!
    Jij natuurlijk ook een heel gelukkig nieuwjaar!
    Wat leuk om je verslagen te lezen! Ik ben gister met Claire naar de bios geweest en die zei dat je een waarbenjij.nu had, wist ik dus helemaal niet! Echt gaaf wat je de afgelopen tijd gedaan hebt zeg, en wat een mooie foto's!
    Ik ga in mei ook een paar dagen naar NewYork (en 2 weken naar philadelphia) krijg er al helemaal zin in als ik jouw foto's zo zie! Heel veel plezier nog daar!

    Liefs Stephany

  • 03 Januari 2012 - 10:55

    Oma En Opa Segijn:

    Danique wat is dit weer een leuk verhaal. Ik heb het weer toegevoegd aan de andere verhalen. Het wordt al een heel boekwerk. Ik heb het als titel genoemd "Danique, een aupair in Amerika". Wat leuk was het om je stem weer eens te horen door de telefoon. Een fijne verrassing. Geniet er nog m aar van. Veel liefs van Opa en mij.

  • 03 Januari 2012 - 16:32

    Wil :

    He lieve Danique,
    Wat geweldig wat je allemaal meemaakt en ja,heerlijk dat je ook familie kan bezoeken in Canada. Zo te lezen geniet je enorm! Leuk dat je zwarte piet hebt gespeeld! Wens jou natuurlijk ook een gelukkig,maar vooral gezond en blij 2012! Je geniet enorm en het is een plezier om je verslagen te lezen!! Heb je de oliebollen en appelflappen nog gemist of hebben ze daar dat ook ???
    Hoe is het weer in NY? Hier is het aardig warm, maar wel veel wind!
    Maar echt koud is het echt niet...januari en temperatuur rond de 10 graden....! Lieverd, blijf genieten!! tot het volgend verslag! xx Wil

  • 26 Januari 2012 - 12:16

    Tante Janny Ome Leo:

    Hallo Danique we hebben je reisverslag gelezen en je hebt al heel veel leuke dingen meegemaakt.wij hopen dat je de rest van je verblijf ook nog veel gezellige dingen gaat doen.Wij hoorden van je oma dat ook nog plannen maakt om naar Australie te gaan.Onze Bart is er vandaag naar toe en blijft er tot eind juni in Brisbane daarna gaat hij met Michel 3 weken op vakantie.Mocht je die tijd daar heengaan kun je als je het leuk vind contact met ze opnemen.We horen nogwel van je H.G.ome Leo tante Janny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Morristown

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 37166

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: