Thanksgiving & Blackfriday! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu Thanksgiving & Blackfriday! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

Thanksgiving & Blackfriday!

Door: daniquesegijn

Blijf op de hoogte en volg Danique

26 November 2011 | Verenigde Staten, Morristown

Hoi Allemaal,

Ik vind het leuk om te zien dat iedereen me blijft volgen met alles wat ik doe!
Donderdag was het Thanksgiving! Mijn eerste thanksgiving die ik heb! Ik was benieuwd hoe het was.. Ik werd laat wakker want ik was vrij. Ik kwam boven en clim was al de hele ochtend in de keuken om de kalkoen klaar te maken. En natuurlijk ander eten. De hele dag was gewoon normaal en in de avond hebben we kalkoen gegeten. Gewoon met de familie. Na het eten ben ik naar een vriendin gegaan en hebben ijs gegeten! Perfecte avond! Ik wilde eigenlijk wakker blijven want om 2 uur zouden we gaan shoppen.. maar ik was toch te moe en ben ik slaap gevallen.. Een vriendin belde me wakker om te zeggen dat ze onderweg was dus ik snel kleren aangedaan.. We reden naar Jersey Garden dat is een grote outlet Mall.. We hebben de hele nacht geshopt.. om 4 uur heb ik friet ontbeten.. en zijn we verder gaan shoppen.. We waren ontzetten moe.. maar alles was in de uitverkoop.. Ik ben ook goed geslaagd in mij favo winkel! Het was grappig te zien mensen lagen te slapen op de grond zelf kinderen waren daar in de nacht.. Mensen sliepen met al de tassen onder de armen.. Bij sommige winkels moest je in de rij staan om naar binnen te gaan.. Dat heb ik niet gedaan.. Om 9 uur waren we daar klaar en toen zijn we naar een andere mall gereden.. hopelijk nog wat te scoren.. maar ik was zo moe dat ik elke keer een stoel opzocht en half in slaap viel.. uit eindelijk gingen we om 12 uur weg.. en was ik 1 uur thuis.. Er was niemand.. dus heb ik snel gegeten en ben ik in slaap gevallen.. ik werd om 6 uur wakker want ik hoorde de kinderen.. ik ben gaan douchen en toen ik boven kwam was er niemand.. ik ben naar een vriendin gegaan want we hadden een sleepover!

We waren met 7 meiden en hebben pizza besteld en een wijntje erbij! De hele avond lopen kletsen.. Iedereen was zo moe van het 9 uur shoppen! Duss om 2 uur gingen we toch echt maar slapen.. haha Zaterdag moest ik weer werken in de middag.. de uitverkoop blijft nog een tijdje en clim e thomas wilde gaan shoppen..Toen ik thuis kwam ging ik checken hoeveel ik op blackfriday had uitgegeven.. en toen zag ik een bedrag dat ik niet kon plaatsvinden.. er was online besteld maar niet door mij.. Thomas heeft voor mij gebeld.. en mijn pas is geblockeerd.. er blijkt dat iemand met mijn nummer heeft lopen kopen.. in het systeem stond dat het vaker zou worden afgeschreven.. gelukkig is dat nu geblockeerd ik moet alleen nu een week wachten voor een nieuwe bankpas.. Blijft wle vervelend..

Ik ben zaterdag middag met de kids naar de speeltuin geweest.. gekke dag want het was prachtig weer er liepen zelfs mensen in een t-shirt dat vond ik een beetje overdreven.. maar de zon scheen en het was niet koud! Op de terug weg zou ik Julie afzetten bij een vriendin die had een sliepover.. Ik was zo stom geweest om de TonTom te vergeten dus ik dacht slim te zijn om eerst stuk naar huis te rijden en dan vanaf een punt zou ik het wle weten.. Tot dat ik al 2 keer een stoplicht had gehad en dat ik zeker was dat ik het de heenweg niet had.. oepss verdwaald zonder GPS geen idee waar ik was.. Na een stuk rijden herkende ik een weg.. Maar dat was 20 min van mijn huis.. vanaf daar moest ik naar dat meisje rijden.. Toen ik daar aankwam vertelde ik het,.. toen vertelde zij mij dat de speeltuin 5 min van hun huis is.. en ik heb er 45 min over gereden.. Oepss!!! volgende keer de Tom Tom mee nemen dus!! haha Dit is niet de eerste keer dat ik verdwaal!! haha

Dit was het weer wat ik dit weekend heb meegemaakt!! Morgen moet ik Zwarte Piet spelen op de Nl school. Heb daar wel zin in. Volgende week vrijdag heb ik een afscheid van een vriendin. Met wie ik op vakantie ben geweest.. wel jammer dat ze weg gaat..

  • 27 November 2011 - 07:35

    Claire:

    Normaal vind ik 9 uur shoppen al vermoeiend... laat staan midden in de nacht!!
    Wel vet hoor!!
    Jammer van je kaart. Ben je geskimt? Zou goed kunnen dat ze hun slag gingen slaan, aangezien er zoveel shoppende mensen waren. Leuk hoor dat je al die dingen mee doet daar.
    XOXO

  • 27 November 2011 - 08:08

    Oma En Opa Segijn:

    Goedemorgen Danique of voor jou is het slaap maar lekker door. Dat was weer een heel verhaal zeg. Hoe hou je het uit om negen uur lang te shoppen. Wel leuk dat je goed geslaagd bent met je aankopen. Jammer dat ze geld van je rekening hebben kunnen halen. Maar je krijgt het toch wel weer terug zeker hè? Ik hoop het maar voor je. Veel plezier met alles wat je nog mee gaat maken.
    Liefs van Opa en Oma Segijn. xx

  • 27 November 2011 - 08:32

    Oma De Vreede:

    Hoi Danique
    Wat is dat leuk he in Amerika shoppen,je houd alleen geen voeten over.
    Ik vind het zo leuk al jou verhalen.Voor zondag "n fijne sinterklaas he!!!
    Liefs en groeten ook van Opa .Daaaaaaag Oma xx

  • 27 November 2011 - 11:30

    Wieneke:

    Ik vind het wel stoer dat shoppen midden in de nacht.
    Ik hoop dat het snel weer goed komt met je geld en je pas.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Morristown

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 37180

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: