Halloween - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu Halloween - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

Halloween

Door: daniquesegijn

Blijf op de hoogte en volg Danique

04 November 2011 | Verenigde Staten, Morristown

Hooi Allemaal,

Hier komt dan het vervolg op het vorige verhaal..
Vandaag hebben we eindelijk de stroom terug gekregen. We hebben vanaf zaterdag geen stroom en geen water gehad.. Het was een gekke week.. We hebben in de kou gezeten en veel voor de openhaard om op te warmen.. Maandag zijn we de ochtend in de YMCA de sportschool geweets op de douchen en warm te zitten.. In de avond ben ik naar een vriendin geweest die wel stroom had.. en dinsdag hebben we savond bij vrienden gegeten en de hele avond gezeten.. Woensdag ben ik met Julie daar geweest voor de was te doen en hebben we daar ook geslapen.. Wat fijn om in een warm huis te kunnen slapen zeg!! Je beseft het helemaal niet hoe belangrijk stroom en water is tot dat je het niet hebt! Tot vandaag hebben we daar gelogeerd!! Lekker warm nu hebben we weer stroom terug en kan ik gelukkig in het licht mijn koffer in pakken.. Zondag vertrek ik naar Chicago met een vrienden en woensdag vliegen we door naar Seattle en dan zaterdag weer terug naar huis! Heb er wel zin in om even op vakantie te gaan!!

Oke nu dan Halloween!! Zaterdag was het niet doorgegaan.. dus Zondag hadden we de plan om te gaan.. Ik was de enige die moest werken maandag ochtend dus ik twijfelde,, maar mijn gezin zei dat ik gewoon moest gaan en dan maandag lekker vroeg naar bed!! Dus ik ben gegaan.. we gingen bij Sabina omkleden met nog een paar meiden.. EN toen naar NYC!! Zoo gaaf iedereen verkleed! Het is net als in de movie!! Was een onwijs leuke avond!! na 4 uurtjes slapen moest ik weer opstaan Alleen hugo ging naar school julie school was dicht vanwege de stroom.. Maandag middag hebben we Trick or Treat gedaan.. eigenlijk wilden ze het aflassen maar in het centrum bij de winkels ging het door!! Gelukkig maar!! Dus wij zijn alle 3 verkleed gegaan.. Hugo Als brandweerman, Julie als chachacha danser en ik als Robin Hood! Was heel leuk en de kou viel gelukkig wel mee!! Er waren heel veel kindjes omdat in de wijken mocht je niet lopen dat was te gevaarlijk dus iedereen kwam naar het centrum toe!! Wel heel gezellig dus!!

We hebben dus weer wat meegemaakt!! Gelukkig is alles weer normaal! En ga ik volgende week lekker op vakantie!! Heb er heel veel zin in! Na vakantie lezen jullie wel hoe het was!!

Liefss Danique

  • 04 November 2011 - 14:49

    Claire:

    Wat een avontuur weer.. en ik maar zuren als internet het (even) niet doet :P
    ik ben blij dat ik gewoon warm kan douche... en dan sneeuwt het ook nog.
    Leuk dat je toch nog gegaan bent. Zoiets maak je niet vaak mee.
    Heel veel plezier op je vakantie!!
    XOXO

  • 04 November 2011 - 14:50

    Claire:

    p.s. wat een schattige pakjes voor die kinderen!! so cute!

  • 04 November 2011 - 15:34

    Oma De Vreede:

    Jij beleefd nog eens wat Ook leuke foto"s zeg
    "N fijne vacantie en tot je volgend verhaal
    Liefs van Opa en Oma xxx

  • 04 November 2011 - 18:21

    Opa En Oma Segijn:

    Leuk verhaal weer, Danique. Wij hopen dat je een leuke vakantie zal hebben. Jij ziet nog eens wat van de wereld. Veel plezier en we zien wel aan de foto's hoe het geweest is.
    Veel liefs van ons beiden.xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Morristown

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 37166

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: