Natuurramp 2! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu Natuurramp 2! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

Natuurramp 2!

Door: daniquesegijn

Blijf op de hoogte en volg Danique

30 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Morristown

Jullie hebben vast wel op het nieuw gehoord over de sneeuw dat gisteren is gevallen! Het is nu de tweede natuurramp dat ik mee maak! Gisteren was best een rare dag. Ik lag lekker lang in bed en kreeg allemaal smsjes van: mag jij in de sneeuw rijden enzo.. en ik dacht zoiets van sneeuw?? geen idee.. er was wel sneeuw voorspelt maar dan s avonds.. en op de planning stond het Halloween feest! Dus ik snapte er nog niks van tot dat iemand vertelde het sneeuw niet normaal hard!! Dus ik rennen naar boven en ja hoor er lag al zeker 5 cm sneeuw!! Eerst ben je zoo blij als een klein kind.. tot dat je gaat beseffen jaa maar hoe komen we dan in NYC!? Nou niet duss.. het zag er goed uit de limousine wilde rijden tot na ene aantal uur belde hij af.. Er vielen allemaal bomen naar beneden het was zooo eng!! Het was enger dan de Huracane! Je hoorde elke keer alles afbreken.. Ook viel een een boom recht naar het huis dat was eng er kwam een sneeuw wolk zo op ons af! En vanaf de middag was de stroom ook uitgevallen dus ook geen water! We hebben de openhaard maar aan gedaan om warm te worden! Maar ik kon wel huilen zoo veel geld al uitgegeven voor halloween en dat voor helamaal niks!! Vanochtend ben ik gaan kijken hoe erg het was buiten.. er lagen zoo veel bomen op de grond die afgebroken waren! En sommigen hangen nog half aan de boom ds daar moeten we voor oppassen of die niet naar beneden komt. Ook al het sneeuw van de oprit moest weg en ik moest mijn auto sneeuw vrij maken.

Maar nu is het plan vanavond te gaan ookal moeten we morgen vroeg werken maar ik wil mijn halloween feest!! Ik wilde even laten weten dat alles goed is!! En er komt natuurlijk nog een verhaal met het halloween feest!!

  • 30 Oktober 2011 - 19:46

    Tiffany:

    Woow Danique,

    wat spannend daar allemaal,
    Roos hoopt nogsteeds dat je een keer terugkomt naar LMR, haha :P

    Mooizo dat alles daar goed gaat.

    Dikke kus roos en tif

  • 30 Oktober 2011 - 20:21

    Mam:

    Gelukkig ben je natuurramp bestendig :-)

  • 30 Oktober 2011 - 20:36

    Opa En Oma Segijn:

    Gelukkig is alles goed met jullie. Toen ik het op de radio hoorde was ik wel even geschrokken.
    Ik hoop voor je dat je nog een leuk feest zal hebben. Daar heb je zo naar uitgekeken, toch?
    Ik ben benieuwd hoe het is. Tot je volgende verhaal, veel liefs van ons beiden
    Oma en Opa Segijn

  • 30 Oktober 2011 - 23:07

    Lia Rook:

    Meid, je hebt wel de hoofdprijs. Nu weer zo vroeg de sneeuw, met alle gevolgen van dien. Jammer van je haloween-feest. Maar safety is belangrijker. Mocht je toch nog naar het haloween-feest gaan, enjoy it. Ben benieuwd naar de foto's en het verslag ervan.
    Hopelijk komt de electra gauw terug.

    Dikke buurvrouwenkus

    Lia

  • 31 Oktober 2011 - 10:19

    Claire:

    Bizar!!!!
    Maar je wilde avontuur... nou alsjeblieft :P
    Gelukkig is alles goed.
    XOXO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Morristown

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 37179

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: