School started! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu School started! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

School started!

Door: daniquesegijn

Blijf op de hoogte en volg Danique

11 September 2011 | Verenigde Staten, Morristown

Wat heerlijk is dat toch weer om elke dag te kunnen douchen en wat te kunnen zien! Nu de stroom weg is geweest weet je pas wat je mist als je niks hebt. Maar dat is gelukkig allemaal voorbij! Het weekend was weer leuk! Zaterdag wezen lunchen bij de Pizzahut en wezen shoppen! Het was een speciale dag dus heel veel uitverkoop en bij America eagle was het op alles 40 % korting dus ben ik los gegaan!! Ik heb wel 70 dollar bespaard! En weer heel wat nieuwe kleren rijker! Het was een gezellige dag! In de avond opgepasd op 3 hele lieve kindjes.

Zondag: Het was vandaag Hugos birthday! Niet echt maar we vierde het! Was een gezellige dag weer wat vriendjes leren kennen van Hugo en een paar lekkere wijntjes gedronken! Dat was weer even lekker! Was een rustig maar leuke dag!

Maandag had ik een extra dag vrij wat het was laborday. Ik ging met de familie mee naar het strand. Het was op het begin wel lekker zonnig maar de zon verdween waardoor Clim en ik vonden dat het niet nodig was om in te smeren. SPIJT!! Want zelfs door de wolken heen ben ik verbrand. Ik was zo rood als een tomaat en kon er niet door slapen. Heel mijn gezicht en rug was rood. Weer een leermomentje dus. Wek heerlijk mijn boek uitgelezen en lekker ontspannen.

Dinsdag begon Hugo's eerste schooldag! Hij gaat elke ochtend naar school tot 12.30 en dan haal ik hem weer op dus ik had in de ochtend alleen Julie. Eigenlijk zou haar school ook beginnen maar door de Huracan is de schooldag verzet naar woensdag. Was een leuke dag weer veel gespeeld en met julie gelezen. Elke dag lees ik een boek met haar om haar lezen in het engels te verbeteren. In de avond was ik Met Catalin weg geweest en toen we terug reden maakte mijn auto een raar geluid. Ik vond het dood eng want het regende heel hard alles stond onderwater er waren hele diepe plassen en toen ik Catalin had terug gebracht moest ik alleen rijden. Het geluid kwam als ik op me rem trapte dus dat werd heel langzaam rijden en zo min mogelijk remmen.

Woensdag begon de eerste schooldag van Julie. Spannend!!! We brachten haar naar de bus. Ja een echte Amerikaanse gele school bus! Geweldig vind ik dat! Julie vond het wat minder luek en moest ook huilen wat ik erg zielig vond. We zwaaide haar met z'n allen uit. Het geluid van me auto leek erger geworden. Thomas bleef thuis want die was ziek. Hij is met hugo in zijn auto naar de garage gereden en ik er achteraan. Heb mijn auto achtergelaten en Hugo naar schoolgebracht. Ik kon dus geen kant op! Maar gelukkig heb ik lieve vriendinnen. Catalin haalde me op en zijn even weg geweest! Heerlijk die vrije uurtjes in de ochtend. Maar later ga ik ze gebruiken om nuttig te gaan sporten! Hard nodig als ik het zelf moet zeggen! Maar goed was weer gezellig. Samen met Thomas heb ik Hugo opgehaald en mijn auto ook weer want die was gemaakt! Yeahh!! Zo fijn.. want zonder auto kan je hier niks. Wat een luxe! Denk dat ik in NL maar snel een auto moet kopen want het is zooo fijn! Maargoed dat duurt nog wel een aantal maanden. Samen met Hugo zijn we naar de hoelk van de straat gelopen en hebben gewacht dat Julie terug kwam met de bus. Julie had het leuk gehad en had een leuke klas. Thuis weer een boek gelezen en huiswerk gemaakt. Zielig vind ik dat, dat als je zo jong bent al huiswerk moet maken. Dan vind ik de bassisschool in NL toch beter. Kunnen de kinderen lekker spelen naar school. Maar het huiswerk moet gemaakt worden dus dat hebben we gedaan! In de middag begon Hugo te zeggen dat hij buikpijn had maar hij had geen honger. Hij bleek ook beetje ziek te zijn. En Bij het avond eten begon het bij mij ook in mijn buik te romelen. Onee ik wil niet ziek worden. Die avond ben ik toch met de andere au paurs mee geweest naar starbuck dit keer maar niks genomen leek me het verstandigst. Was gezellig!

Donderdag voelde ik me helemaal niet goed. Na dat ik hugo op school had gebracht had ik even geslapen maar voelde me niet best. Dus toen de kinderen iut school kwamen vertelde ik dat ik rustig ana moest doen en ze waren heel lief voor me. Het zelfde was vrijdag. Ik voelde me niet zo lekker

Dit weekend heb ik ook weer rustig aangedaan zaterdag en zondag avond naar de film geweest. En zondag ochtend met iedereen thuis geskyped! Was leuk om iedereen te zien. Volegnde week begint alles echt dat gaan de kinderen ook naar de nederlandse school en ook sporten. Julie en Hugo gaan beide zwemmen en Hugo gaat ook nog iets van sport doen allerlei verschilende du ben benieuwd! EN ik begin zelf volgende week ook weer met sporten! Is hard nodig!!

  • 12 September 2011 - 07:18

    Claire:

    goh wat een luxe leventje heb je daar toch weer.. valt me alles mee hoeveel je moet werken en hoeveel vrije tijd je hebt. Lekker hoor. Geniet er van!
    Tot skype! ;)
    XOXO

    p.s. ik zit nu in Amsterdam

  • 12 September 2011 - 08:46

    Oma De Vreede:

    Wat was het leuk om je op skyp te zien.
    Groetjes Opa en Oma.

  • 12 September 2011 - 15:17

    Judith :

    Hee! Ik vind het leuk om je blogs te lezen, ik dacht ik laat ook even wat achter ;) Volgens mij bof je met het hele gezin! Ga je iets doen in de richting van dansen? Geniet er verder maar van! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Morristown

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 37162

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: