Huracane - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu Huracane - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

Huracane

Door: daniquesegijn

Blijf op de hoogte en volg Danique

29 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Morristown

Jullie zijn vast benieuwd hoe het nu gaat.. Eerst hadden we een aardbeving, waar ik gelukkig niks van had gevoeld. ik blijk zown beetje de enige geweest te zijn die niks had gevoeld haha.. maar hij is er toch echt geweest. gelukkig dus geen last van gehad..

Toen begon het echt. De huracane was voorpelt maar werd steeds naar later voorspelt. we hadden genoeg eten en drinken in huis en de supermarkten waaren uitverkocht bij de benzinetanks was het super druk want iedereen wilde snel de auto nog vol laden.. Zaterdag overdag was ik gaan shoppen met 2 andere au paurs. we waren in een winkel en toen vertelde ze dat de mall om 5 uur dicht ging inplaats van om 10 uur. dus wij nog even bij de starbuck koffie gehaald, kwamen we nog 2 au pairs tegen dus toch nog even gezellig koffie gedronken. maar toen dachten we toch optijd weg te gaan. We reden onderweg en de lucht begon zowat zwart te worden dus we dachten gaan maar snel doorrijden, we wilde eigenlijk ergens stoppen om wat te eten maar toch niet gedaan. ik had de meiden thuis afgezet en ben naar huis gereden. thuis was het afwachten. het begon al te regenen en de kinderen gingen voor de zekerheid ook in de badement slapen. We wonen midden in de bossen dus toch gevaarlijk als er ineens een boom naar benede komt. In de nacht om 2 uur werd ik wakker ik hoorde een raar geluid. ik me licht aan en toen zag ik bij mijn raam dat er water naar binnen kwam. Ik snel erjuit handdoeken gepakt en toen zag ik *Oepss* raampje stond nog een beetje open.. Jaa *blondd* haha dus ik dicht gedaan en dacht ik slaap weer verder. ik lag net 1 sec in bed en ik hoorde het weer. Ik snel eruit licht aan en toen dacht ik nu moet ik CLim en Thomas wakker maken want dit kan ik niet alleen oplossen. Ik zag dat zij inmiddels ook in de basement waren gaan slapen en ik liep erin en thomas werd gelijk wakker.. en clim vlak erna. ZIj snel mee heel veel handoeken gepakt want mijn vloer was helemaal nat.

mijn verhaal vervolgt we gaan nu weg en ik laat zo snel mogelijk de rest weten. het gaat nu iig goed!

lieffs

  • 30 Augustus 2011 - 05:11

    Monique:

    Spannend verhaal, ben benieuwd naar de rest....

  • 30 Augustus 2011 - 05:48

    Oma De Vrede:

    Fijn dat je veilig bent,we hebben erg met j meegeleefd
    Hier alles oke.Liefs Opa en Oma.xxx

  • 30 Augustus 2011 - 06:00

    Therese (TT):

    Je weet in elk geval de spanning goed op te bouwen! :D Ik ben heel benieuwd hoe jullie Hurricane Irene avontuur is afgelopen.
    Groetjes!

  • 30 Augustus 2011 - 07:44

    Claire:

    Ben blij dat alles goed is en dat het uiteindelijk heel erg is meegevallen. Veel mensen hebben hier steeds naar jou gevraagd, maar wij wisten natuurlijk ook niks.
    Nog super bedankt voor jouw kaart!!! Dat vond ik echt heel lief!!! Snel maar weer skypen (je hebt toch weer internet en stroom??) :)
    XOXO

  • 30 Augustus 2011 - 09:02

    Lia Rook:

    Nou, wat anderen niet meemaken in hun hele leven, krijg jij kado in een week. Een aardbeving en een orkaan. Uiteraard hebben wij hier CNN konstant aangehad. Gelukkig was de orkaan afgezwakt tot een tropische storm, maar dat kan nog stevig tekeer gaan. Ik heb ooit een orkaan categorie 1 meegemaakt en daar werd ik toen niet vrolijk van. Ik woonde toen net 3 dagen op Sint Maarten. Wij wisten toen van niets, niemand had ons iets verteld. Wij vonden die antillianen dat weekend wel allemaal erg hard werken aan hun huizen (ze waren hun huizen aan het beveiligen). Dick hoorde het op de dag zelf, toen hij voor het eerst op zijn kantoor kwam.
    Gelukkig is alles voor N.Y. goed afgelopen.

    Wat een gave schoenen heb jij gekocht. Ik heb zo'n idee dat jij over een jaar zonder een cent naar huis komt, maar met koffers vol met gave kleding.
    Je zou dan groot gelijk hebben.

    Ik wacht het vervolg van dit verslag ad en intussen en dikke buurvrouwenkussssssssssssss

  • 30 Augustus 2011 - 11:16

    Tiffany Talsma:

    Woowww erg spannend...

    De rest van het verhaal ga ik ook zeker lezen..
    Roos heeft ook het hele verhaal meegelezen en vond het ook spannend..

    Ik wens je heel veel sterkte en hopen dat alles weer snel goed komt ;)

    Xxx Roos, cok en tiffany

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Morristown

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 37174

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: