Meeting with my hostfamily! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu Meeting with my hostfamily! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

Meeting with my hostfamily!

Door: daniquesegijn

Blijf op de hoogte en volg Danique

17 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Morristown

Mijn Meeting ging iets anders dan bij andere familys. We werden weg gebracht naar het vliegveld newark waar ik ook geland was. Daar moesten we wachten tot dat je family je zou ophalen. Moetsen even wachten. Ondertussen had ik mijn eerste Amerikaanse Donut gegeten!! HeerlijK!! Toen kwam een man (Jorris) mij ophalen. Dat zijn vrienden van mijn hostfamily. Ik zou daar tot zondag logeren omdat mijn family in het koude nederland zitten. Het was niet zo ver rijden. Ik kwam daar met etenstijd aan dus de BBQ ging aan en de spireribs kwamen op de BBQ.. JajA ik heb dat ook gegeten en vond het lekker ook!! In de avond konden we lekker buiten zitten met een glas wijn! Heerlijk echt vakantie!! Het was een gezellige avond. Die vrijdag moest Meinske werken en Jorris en zijn moeder gingen golfen en de kinderen gingen naar de summercamp dus ik zat thuis alleen, maar ze hadden een zwembad dus ik heb heerlijk aan het zwembad gelegen en even bijgekleurd! In de middag werd het wel te warm. In de avond heb ik met de kids madagaskar 2 gekeken. Zaterdag ben ik samen met hun naar NYC gegaan! We gingen met de boot dus ik heb hele mooie skyline fotos kunnen maken! We hebben gelopen door NYC.. Ik zag nu de andere kant dan dat ik al had gezien. We zijn gelopen door SOHO China town, Little ittaly. We hebben heerlijk gegeten in China Town! Ik ga daar zeker nog een keer eten. Zondag gingen zij op vakantie naar Nederland dus ik ben bij hun thuis gaan wachten tot ik eindelijk werd opgehaald door mijn family. Alleen hadden zei heel erg vertraging dus uit eindelijk kwamen ze pas om 6 uur mij halen.

De deur bel ging en daar stonden 2 hele lieve kleine kindertjes! Wat zijn ze schattig! Ze waren nog wel verlegen, maar dat is logies ik ben een nieuw gezicht voor ze. Thuis hadden we lekker makkelijk brood gegeten, want de kinderen waren bijna 24 uur op dus moesten snel naar bed. Alles werd uitgelegd en laten zien waar wat is. Ik ben de eerste au pair die in de basement mag slapen. Ik heb dus toch een eigenbadkamer! Het is een hele mooie kamer helemaal nieuw.

De volgende dag is gelijk mijn eerstewerkdag. Dat was wel even raar want ik was er pas net, maar ik pas me heel makkelijk aan dus dat scheelt! De kinderen waren al vanaf half 3 wakker maar ik hoefde pas half 8 boven te zijn. Het was een leuke dag. We hebben veel gedaan, gepuzzeld, spelletjes gespeeld, geknutseld vanalles. In de middag moest ik de kinderen in bad doen en mochten ze even een middag dutje doen zodat ze in de avond wat langer slapen. Julie werd na 1,5 wakker maar hugo kreeg ik niet uit zijn bed dus die had ik wat langer laten slapen en ben met julie verder gaan knutselen. Hugo was heel leif toen hij uit ze bedje kwam.. hij bleef slapen dus heb ik hem naar benede geteeld en langzaam op mijn schoot werd hij toch wakker. De kinderen zijn echt heel lief! Julie houd van kronen maken dus heb ik nu al 5 kronen! EN van julie moet ik ze mee naar husi nemen! Haha dat word al 1 koffer vol met knutselwerkjes haha. In de avond wilde we een proefrit maken in mijn nieuwe auto. Een ford focus zwart, maar helaas die ging niet aan. Hopelijk doet jij het morgen.

Mijn tweede werkdag was al wat vanzelfsprekender. De kinderen luisteren goed en zijn nog steeds heel lief! Weer veel gespeeld. Helaas regende het nog steeds, maar dat maakt voor hugo niet uit hij speelt gewoon bujiten. Want het is wel warm buiten. In de middag kwam er een monteur voor de auto dus was Clim(de moeder) naar huis gekomen. De auto deed het weer! JEEJ!! En gingen met de kids naar het dorp een ijsje halen en een plantje voor in de vissenkom. IN de avond ging ik een stukje rijden in mijn nieuwe auto met Thomas die alles uit legede. Ik rij nu automaat en dat is wel even wennen. Alles ging gelukkig goed.

Vandaag heb ik voor de kinderen wentelteefjes gemaakt want dat hadden ze nog nooit gegeten. Ze vonden het gelukkig heel lekker! NA de lunch zijn we naar d e speeltuin gereden. Was weer een leuke dag met de kids.. De kinderen vinden mijn dansmuziek ook erg leuk dus ik ben al 2 dagen alleen maar aan het dansen met de kinderen! Handig die cd’s!! EN Hugo is helemaal gek van de brandweer en laat ik nou net eenliedje van de brandweer hebben. Ja die hoor ik dus 1000x op een dag haha. Maar is leuk om hem te zien dansen en plezier hebben!

Wat minder is dat mijn laptop was gecanceld dus ik moet nu weer 2 weken wachten voordat ik hem als het goed is krijg. Ze zeggen 29 aug. Dus laten we het hopen. Tot die tijd mag ik een laptop lenen.

Liefs Danique

  • 18 Augustus 2011 - 07:06

    Oma De Vreede:

    Wat een verhaal zeg.Je heb het vast naar je zin daar met zulke lieve kids
    Vannacht hebben wij ook regen gehad.Gisteren hebben Frans en Chris
    Hier gegeten.Nou Danique tot je volgend verhaal Liefs van Opa en Oma.

  • 18 Augustus 2011 - 08:16

    Lia Rook:

    joh, wat gaaf allemaal, zoals het die eerste twee dagen is gegaan. Je bent nog zo kort weg en al zoveel leuke dingen meegemaakt.
    De kinderen Julie en Hugo boffen wel dat ze een au-pair hebben die zo creatief is. En jij boft dat het zulke leuke en lieve kinderen zijn. Voor het zelfde geld heb je draken van kinderen en dan wordt het toch lastiger.

    Op de Gravenmade zijn we in ieder geval trots op jou en blijf vooral doorgaan met je verslagen. Want die zijn meer dan leuk.

    Dikke buurvrouwenkussssssss, Lia

  • 18 Augustus 2011 - 08:38

    D.M.Segijn:

    Danique, wij hebben weer met veel plezier je verhaaltje gelezen. Wij vinden het fijn dat je het naar je zin hebt. Fijn dat je het getroffen hebt met zulke lieve kinderen. Geniet er maar van.
    Wij kijken weer uit naar het volgende verhaal. Tot dan, veel liefs van Opa en Oma Segijn

  • 18 Augustus 2011 - 16:16

    Claire:

    Hey Zusje!!

    Wat leuk om weer wat van je te horen. Wat goed ook dat het meteen allemaal zo leuk is.
    Klinkt allemaal heel goed en positief.
    Oeh ja wentelteefjes die zou ik ook wel lusten ;)..
    Mooi dat het klikt met de kinderen :).. dat is voor een au pair wel handig ;)...
    Ik ga nu nog even je foto's bekijken :D
    Veel plezier verder!!!
    XOXO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Morristown

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 37163

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: