Aftellen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Danique Segijn - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Danique

11 Mei 2014 | Nederland, Delft

Het is weer bijna zover! Over een week zit ik in Kaapstad! Ik heb er super veel zin in! Mijn Hostfamily en project is bekend! IK ga van maandag tot en met vrijdag helpen op een school voor arme kinderen van 0 tot en met 6 jaar! Ik heb twee weekende waar ik probeer zo veel mogelijk te zien. Ook een vriendin van mijn tijd in America zal ik waarschijnlijk weer zien want die woont in Kaapstad!! Heel veel dus om naar uit te kijken! Deze week inpakken en klaar maken voor de reis! Ik ga weer zoveel mogelijk schrijven!

• 11 Mei 2014 - 11:48

Wil Knopper:

Hoi Danique,

Volgens mij ben jij zo langzamerhand een wereldreiziger aan het worden! Maar ontzettend leuk en ik wens je heel veel succes !! Tot horens! En natuurlijk een hele goede reis! Groetjes, Wil

• 11 Mei 2014 - 12:39

Nicole:

Leuk Danique! Ik ga je weer volgen hoor.
    xx Nicole

• 11 Mei 2014 - 13:06

Oma Segijn:

Ik kijk er weer naar uit Danique. Goede reis en veel plezier.
    xxxxxxxxx van oma en opa Segijn

• 11 Mei 2014 - 15:25

Therese:

Ben weer benieuwd naar jouw nieuwe ervaringen en belevenissen. Goeie reis en goed werk! :) gr. TT