Aftellen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Danique Segijn - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Danique Segijn - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Danique

11 Mei 2014 | Nederland, Delft

Het is weer bijna zover! Over een week zit ik in Kaapstad! Ik heb er super veel zin in! Mijn Hostfamily en project is bekend! IK ga van maandag tot en met vrijdag helpen op een school voor arme kinderen van 0 tot en met 6 jaar! Ik heb twee weekende waar ik probeer zo veel mogelijk te zien. Ook een vriendin van mijn tijd in America zal ik waarschijnlijk weer zien want die woont in Kaapstad!! Heel veel dus om naar uit te kijken! Deze week inpakken en klaar maken voor de reis! Ik ga weer zoveel mogelijk schrijven!

  • 11 Mei 2014 - 11:48

    Wil Knopper:

    Hoi Danique,

    Volgens mij ben jij zo langzamerhand een wereldreiziger aan het worden! Maar ontzettend leuk en ik wens je heel veel succes !! Tot horens! En natuurlijk een hele goede reis! Groetjes, Wil

  • 11 Mei 2014 - 12:39

    Nicole:

    Leuk Danique! Ik ga je weer volgen hoor.
    xx Nicole

  • 11 Mei 2014 - 13:06

    Oma Segijn:

    Ik kijk er weer naar uit Danique. Goede reis en veel plezier.
    xxxxxxxxx van oma en opa Segijn

  • 11 Mei 2014 - 15:25

    Therese:

    Ben weer benieuwd naar jouw nieuwe ervaringen en belevenissen. Goeie reis en goed werk! :) gr. TT

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danique

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 37148

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 03 Juni 2014

Vrijwilligerswerk in Kaapstad!

03 April 2013 - 03 Juli 2013

Down Under!!

08 Augustus 2011 - 08 September 2012

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: